Firma tuningowa Cargraphic podjęła się modyfikacji najnowszego Porsche 911 Turbo (997), osiągając zadziwiających wyników. Zmianom poddano przód auta, gdzie pod zderzakiem zamontowano dodatkową listwę, zwiększającą docisk na przednią oś o 10 kg. Lepszą przyczepność w przeniesienie napędu przy wysokich prędkościach zapewnia nowy tylny spojler z włókien węglowych zamontowany na masce silnika.
Cargraphic wybrał z szerokiej gamy 18- aż 20-calowych obręczy kół dwa zestawy, które poleca swoim klientom: 20-calowe koła Cargraphic GT-STREET z oponami Dunlop Sportmaxx w rozmiarze 245/30 R 20 z przodu i 325/25 R 20 z tyłu czy podobne 20-calowe obręcze Cargraphic GT-COMPETITION. Nie zabrakło modyfikacji zawieszenia, dzięki której prześwit zmniejszył się o 35 mm z przodu i 20 mm z tyłu.
Nie zapominajmy jednak o tym najważniejszym. Pierwsze dwa zestawy modyfikujące jednostkę napędową obejmują seryjny 6-cylindrowy silnik typu bokser o pojemności 3,6 l, w kolejnych dwóch zestawach pojemność silnika wzrosła do 3,8 l. Dla wszystkich pakietów przygotowano przeprogramowanie jednostki sterującej lub całkowitą wymianę tego modułu, zoptymalizowany kolektor dolotowy, nowy układ wydechowy ze sportowymi katalizatorami, kute tłoki, nowe wałki rozrządu itp. Ciekawostką jest, że Cargraphic oferuje trzy poziomy hałaśliwości układu wydechowego.
Dla przypomnienia, seryjne Porsche 911 Turbo oferuje 353 kW (480 KM) przy 6.000 obr./min i moment obrotowy 620 Nm osiągany w zakresie 1.950 do 5.000 obr./min. Dane techniczne osiągane po zastosowaniu poszczególnych pakietów zawarto w poniższej tabelce.Pakiet 1 (pojemność 3,6 l)Moc400 kW (544 KM) przy 6 000 obr.Moment obrotowy765 Nm przy 2 200 - 4 900 obr.
Pakiet 2 (3,6 l)Moc440 kW (598 KM) przy 6 550 obr.Moment obrotowy795 Nm przy 2 600 - 4 700 obr.
Pakiet 3 (3,8 l)Moc455 kW (618 KM) przy 6500 obr.Moment obrotowy845 Nm przy 2 500 - 4 750 obr.
Pakiet 4 (3,8 l)Moc505 kW (687 KM) przy 7 000 obr.Moment obrotowy900 Nm przy 4 700 obr.