Chevrolet przygotował dla modelu Epica pakiet sportowy obejmujący sportowe sprężyny i amortyzatory obniżające auto o 30 mm. Karoseria dopełniona będzie o przedni i tylny spojler oraz listwy progowe. W nadkolach pojawią się 5-ramienne 18-calowe koła ze stopów lekkich, a układ wydechowy otrzyma chromowaną końcówkę.

Chevrolet Epica zadebiutował podczas salonu samochodowego w Genewie w roku 2006. Czterodrzwiowy sedan ma 4805 mm długości, 1810 mm szerokości i 1450 mm wysokości i jest zbudowany na płycie podłogowej z rozstawem osi o długości 2700 mm. Do napędu służy wysokoprężna jednostka 4-cylindrowa o pojemności 2,0 l (110 kW/150 KM) lub jeden z dwóch 6-cylindrowych silników – 2-litrowy o mocy 105 kW (143 KM) lub 2,5-litrowy o mocy 115 kW (156 KM).