Nigdy nie umiał ich prowadzić i nie lubił nimi jeździć. Produkował rowery, pasy napędowe i wiele innych rzeczy. W 1904 r. brytyjski kapitał zreformował fabrykę i od tej pory zajmowano się w niej wyłącznie budową samochodów. W 1920 r. powstało STD, czyli kombinacja angielskich firm Sunbeam i Talbot oraz Darracq. W latach 20. STD odniosło wiele sukcesów na torach wyścigowych i w rajdach. Samochody STD sprzedawano w Anglii do 1939 r. pod nazwą Darracq lub Talbot-Darracq, a we Francji jako Talbot. Prezentowany model produkowano w latach 1930-33, choć karoseria budowana przez Usine'a znana była od 1928 r. Auto miało wspomagane podciśnieniowo hamulce, amortyzatory z regulowaną siłą tłumienia z miejsca kierowcy, 4-biegową skrzynię przekładniową i 8-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 3823 ccm i mocy 98 KM. Rozwijało prędkość 130 km/h.
(Darracq) Talbot Pacyfic H78 1930 Francja
Alexander Darracq założył swoją firmę w 1896 r. Dlaczego budował samochody - nie wiadomo.
Auto Świat
(Darracq) Talbot Pacyfic H78 1930 Francja