Budowano ciekawe samochody z 4-cylindrowymi silnikami 1460 ccm i 2120 ccm oraz V6 2565 ccm. Wiele z nich eksportowano oraz budowano na licencji w USA i w Niemczech. Samochody osobowe zeszły na drugi plan. Taki stan trwał do początku lat 30., kiedy to rozpoczęto budowę biorących udział w zawodach Grand Prix samochodów sportowych. Prawdziwy sukces firma odniosła jednak dopiero w 1935 roku. Skonstruowano wtedy auto z doskonałym silnikiem wykorzystywanym dotychczas w ciężarówkach. Po 1949 roku większość samochodów terenowych, czyli tzw. colonial, produkowana była z myślą o Francuskiej Afryce Równikowej i Francuskiej Afryce Zachodniej. Dlatego Delahaye wypuścił na rynek w 1950 roku model 171 w wersji Pikap Normal, powiększony 9-osobowy Pikap Large i Break. Pojazdy te wystawiono na salonie paryskim w 1952 roku. W 1954 roku zakończona została produkcja Delahaye'a. Samochód napędzany był 6-cylindrowym, górnozaworowym silnikiem rzędowym o poj. 3557 ccm i mocy 100 KM.
Delahaye 171 1952 rok Francja
Emile Delahaye - pionier motoryzacji - założył w Tours już w 1894 roku firmę budującą samochody. W 1900 roku otworzył drugą fabrykę w Paryżu, a w rok później opuścił firmę.
Auto Świat
Delahaye 171 1952 rok Francja