Logo

Delikatny makijaż

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Dlatego nadwozie przeszło tylko kosmetyczną modernizację. Przedni zderzak zastąpił nowy, od sportowej wersji RS. Uroku dodają 17-calowe, 5-ramienne, aluminiowe felgi. We wnętrzu zauważyć można wstawki imitujące karbon i obciągnięte skórą kierownicę i lewarek zmiany biegów. Początkowo auto było obniżone o 30 mm (wstawiono krótsze sprężyny Venturo), ale chociaż pojazd lepiej się prezentował i trzymał drogi, właściciel powrócił do seryjnego zawieszenia. Stwierdził, że na utwardzonym za bardzo cierpi jego rodzina. Jednak zadbał o bezpieczeństwo, seryjne tarcze hamulcowe zastąpił wentylowanymi, nacinanymi - z katalogu ATE. Od tego producenta pochodzą także zaciski. Zwiększeniem osiągów zajęli się specjaliści z Ecusoftu. Po sprawdzeniu parametrów silnika, przed modyfikacją okazało się, że ma on nieznacznie większą moc i moment obrotowy. Turbodiesel 1.9 miał 113 KM, a nie 110 KM, jak podaje producent. Nowy program sterujący sprawił, że moc wzrosła do 138 KM. Poprawie uległ też maksymalny moment obrotowy, który wynosi teraz 319 Nm.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Eksploatacja Porady
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu