Najnowszym członkiem rodziny Porsche jest wersja 911 GT2 (997). Silnik z modelu Porsche 911 Turbo o pojemności 3,6 l doładowany jest dwoma turbosprężarkami i oferuje moc 390 kW (530 KM) przy 6500 obr./min oraz moment obrotowy 684 Nm w zakresie 2200 do 4500 obr./min. Siła napędowa przekazywana jest wyłącznie na tylną oś.
Tuner nie podjął się na razie tuningu samego silnika, ale przebudowany układ wydechowy i przeprogramowana jednostka sterująca pozwoliły na uzyskanie dodatkowych 8 kW (11 KM). Moc 398 kW (541 KM) osiągana jest przy 6790 obr./min. Prędkość maksymalna podrasowanego GT2 wynosi 330 km/h, a do setki auto rozpędza się w 3,8 s.
Modyfikacjom nie poddano wyłącznie układ napędowy, ale Edo zestroiło także zawieszenie i hamulce. Na przedniej osi znajdziemy nowe tarcze o średnicy 380 mm i 6-tłoczkowe zaciski Brembo, z tyłu zamontowano tarcze o średnicy 350 mm i 4-tłoczkowe zaciski. W nadkolach pojawiły się 18-calowe koła z oponami Michelin Pilot w rozmiarach 235/45 R 18 z przodu i 335/30 R 18 z tyłu.
Kompletny zestaw elementów karoserii obejmuje spojler na dolnej krawędzi przedniego zderzaka, poszerzone błotniki, wyprofilowane listwy progowe, ospojlerowanie tyłu oraz nowe karbonowe skrzydło dociskowe. Wnętrze można zmodyfikować na indywidualne zamówienie klienta.
Edo przygotowuje także nowy power-kit dla jednostki napędowej. Silnik w poprzednim GT2 (996) udało się podrasować do 500 kW (680 KM) i 870 Nm, a podobną moc tuner chce wydobyć także z modelu 997.