Prawie dwa lata po wprowadzeniu nowej generacji 911 Porsche zaprezentowało nową wersję topowej odmiany 911 Turbo. Samochód zadebiutował podczas zeszłorocznych targów w Genewie i zebrał zasłużony podziw. Nowe Porsche 911 Turbo serii 997 pod każdym względem jest lepsze od poprzedniej generacji, np. 3,6-litrowa 6-cylindrowa jednostka typu bokser osiąga moc 353 kW (480 KM) przy 6000 obr./min, czyli o 44 kW (60 KM) więcej od poprzednika.
W testach różnych zagranicznych magazynów Porsche 911 Turbo otrzymało pozytywne recenzje, na przekór temu Edo Competition zdecydowało się jeszcze bardziej poprawić właściwości auta. Zmiany optyczne są w pełni funkcjonalne. Nowy przedni zderzak ze zintegrowanym spojlerem, przestylizowany tył i zmodyfikowane tylne skrzydło dociskowe poprawiają docisk przy wysokich prędkościach. Komponenty modyfikujące i usztywniające zawieszenie zaczerpnięto u specjalisty od sportowych właściwości jezdnych, firmy KW.