Dodge Magnum otrzymał od firmy Eibach kosmetyczne modyfikacje stylistyki. Najważniejsze zmiany odbyły się pod maską, gdzie pracuje wolnossący 8-cylindrowy silnik HEMI o pojemności 5,7 l. Jednostka napędowa o mocy 254 kW (345 KM) otrzymała nowy układ wydechowy ze sportowymi katalizatorami oraz zmodyfikowany kolektor dolotowy. Dzięki temu uzyskano 265 kW (361 KM) przy 5200 obr./min i maksymalny moment obrotowy 540 Nm przy 4100 obr./min.
Siła napędowa przenoszona jest na tylne koła o średnicy 22 cali z oponami 255/30 R 22 za pośrednictwem automatycznej skrzyni biegów. Oczywiście firma Eibach nie pozostawiła bez uwagi zawieszenia, które odpowiednio usztywniono, by eliminować nadmierne przechyły nadwozia na zakrętach. We wnętrzu pojawiło się luksusowe wyposażenie w formie skórzanej tapicerki czy aluminiowych paneli ozdobnych.