Logo
PoradyEksploatacjaEibach Magnum 5,7 HEMI: Maxi-kombi

Eibach Magnum 5,7 HEMI: Maxi-kombi

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Specjalista od tuningu zawieszenia Eibach podrasował Dodge’a Magnum, który posiada wszystkie znaki prawdziwej „ameryki”: nietypowy image, masywny wygląd, duży silnik V8 i przestronne wnętrze.

Eibach Magnum 5,7 HEMI: Maxi-kombi
Zobacz galerię (11)
Auto Świat
Eibach Magnum 5,7 HEMI: Maxi-kombi

Dodge Magnum otrzymał od firmy Eibach kosmetyczne modyfikacje stylistyki. Najważniejsze zmiany odbyły się pod maską, gdzie pracuje wolnossący 8-cylindrowy silnik HEMI o pojemności 5,7 l. Jednostka napędowa o mocy 254 kW (345 KM) otrzymała nowy układ wydechowy ze sportowymi katalizatorami oraz zmodyfikowany kolektor dolotowy. Dzięki temu uzyskano 265 kW (361 KM) przy 5200 obr./min i maksymalny moment obrotowy 540 Nm przy 4100 obr./min.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: