Głównym magnesem stoiska Hartge na targach w Essen był H50, coupe serii 3 z 10-cylindrowym silnikiem z M5/M6. Oprócz tego Hartge prezentuje coupe Z4.
Przydomek Z30 wskazuje, że pod maską pracuje 6-cylindrowy silnik 3,0 l. Hartge zamontował dodatkowo dwie turbosprężarki, chłodnicę stłoczonego powietrza, nowy kolektor dolotowy, nowy układ wydechowy i przeprogramowaną jednostkę sterującą. W wyniku tego auto osiąga 380 KM (280 kW) i 450 Nm przy 1500 obr./min. Dzięki zmodyfikowanej skrzyni biegów i doładowaniu Z30 przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 4,8 s, a prędkość maksymalna wynosi 285 km/h.
Dobre hamulce są nieodzownym elementem każdego sportowego coupe, dlatego Hartge zamontowała tarcze o średnicy 380 i 324 mm (przód/tył). Dobrą przyczepność i stabilność zapewniają 20-calowe koła ze stopów lekkich z oponami 245/30 ZR 20 z przodu i 295/25 ZR 20 z tyłu. Nowe zestrojenie podwozie, sztywniejsze amortyzatory i obniżenie prześwitu o 30 mm zapewnią lepsze właściwości jezdne.
Z zewnątrz auto poddano jedynie kosmetycznym zmianom, z przodu pojawił się nowy zderzak ze zintegrowanym spojlerem, a tyłowi dominują nowe końcówki tłumika. We wnętrzu zamontowano sportową trzyramienną kierownicę i panele z aluminium i karbonu. Po demontażu ogranicznika prędkości Hartge wymienia prędkościomierz, którego zakres kończy się liczbą 300 km/h.