Po tuningu podwyższającym moc i osiągi nowego Fiata 500, tym razem firma z Mediolanu Carozzeria Castagna uczyniła z tego małego modelu...wersję kombi. Jak wiadomo, już wcześniej podobny zabieg przeprowadzono z Mini.
Drewniane elementy nadwozia nawiązują do sławnej legendy jaką był niewątpliwie Austin/Morris Mini Countryman, ale także starszy Fiat 500 C Topolino Belvedere z 1952 roku. Tylna część nadwozia została przedłużona o 60 mm, nowy jest tylny słupek i boczne okna. Tylne drzwi sa obecnie podwójne, a ich dolna część połączona jest z podłogą bagażnika. Stylowe kombi ma również zmodyfikowany silnik. Doszła turbosprężarka, która w silniki 1,4 Fire zwiększyła moc z 74 kW do 114 kW oraz maksymalnym momencie obrotowym 170 Nm (o 39 Nm więcej) przy 4500 obr./min. Modyfikacja tego samochodu trwa około 4 miesiące i kosztuje 63 tys. euro.
W przyszłości Carozzeria Castagna planuje również stworzenie Fiata 500 z napędem hybrydowym 4x4, do którego zamierza wykorzystać podzespoły z modelu Panda.
Galeria zdjęć
Fiat 500 WoodyWagon: drewniane nadwozie z Carozzeria Castagna
Fiat 500 WoodyWagon: drewniane nadwozie z Carozzeria Castagna
Fiat 500 WoodyWagon: drewniane nadwozie z Carozzeria Castagna
Fiat 500 WoodyWagon: drewniane nadwozie z Carozzeria Castagna
Fiat 500 WoodyWagon: drewniane nadwozie z Carozzeria Castagna
Fiat 500 WoodyWagon: drewniane nadwozie z Carozzeria Castagna