Niemiecki tuner G-Power przygotował dla BMW serii 3 zestaw stylistyczny, dwie zmodyfikowane jednostki benzynowe oraz zestaw dla 3-litrowego diesla. Pakiet obejmuje zmieniony przedni zderzak z podwójnymi światłami przeciwmgielnymi, szerokie listwy progowe oraz spojler na klapie bagażnika i dwie podwójne końcówki tłumika wbudowane w zmodyfikowanym tylnym zderzaku, które zapewniają odpowiedni gang jednostki napędowej.
Patrząc z boku nie można nie zauważyć nowych kół ze stopów lekkich. G-Power przygotował na nadchodzące targi w Essen alufelgi w rozmiarach 18 x 8,5 do 20 x 10,5 cali. Dziesięcioramienne koła nazwano po sławnym angielskim torze wyścigowym Silverstone Diamond, a w rozmiarze 18 cali dostępne są od 620 euro.
Benzynowe 4- i 6-cylindrowce można zamienić na jednostkę o pojemności 3,3 l V6. Zmodyfikowany wtrysk paliwa, kolektor dolotowy i nowy układ wydechowy pozwoliły osiągnąć 310 koni (228 kW). Pod maską topowego modelu znalazł się widlasty 8-cylindrowiec o pojemności 5,2 l. W zmodyfikowanym BMW serii 7 silnik dysponuje dodatkowo sprężarką mechaniczną, w serii 3 nabywca musi pogodzić się jedynie z wolnossącą alternatywą. Jednak i tak silnik oferuje 420 koni (309 kW). Właściciele dieslowych 6-cylindrowców 330d mogą zamówić chiptuning, który podniesie moc o 26 kW (36 KM) do całkowitych 266 koni, a maksymalny moment obrotowy wzrośnie o 95 Nm do 595 Nm.
Moc 8-cylindrowego silnika benzynowego przenoszona jest poprzez zoptymalizowaną automatyczną skrzynię biegów na tylne koła. Modyfikacjom oczywiście poddano również zawieszenie, samochód otrzymał nowe stabilizatory i sztywniejsze resory G-Power, które zmniejszają prześwit o 30 do 50 mm. Mocniejszej jednostce powinien towarzyszyć mocniejszy układ hamulcowy, tak więc przednie koła ukrywają tarcze o średnicy 385 mm z 6-tłoczkowymi zaciskami. Po demontażu elektronicznego ogranicznika prędkości można zamontować w desce rozdzielczej prędkościomierz kończący liczbą 360.