Nowy Nissan GT-R od razu stał się obiektem wielu firm tuningowych, chociaż już wersja seryjna jest genialnym samochodem. W standardzie widlasty 6-cylindrowy silnik o pojemności 3,8 l z dwoma turbosprężarkami oferuje 480 KM przy 6400 obr./min i maksymalny moment obrotowy 588 Nm w zakresie 3200-5200 obr./min.
Japońska firma tuningowa Garage Defend przygotowała specjalny zestaw akcesoriów obejmujący masywny karbonowy spojlerem pod przednim zderzakiem i ogromne skrzydło dociskowe na klapie bagażnika. W nadkolach pojawiły się czarne 7-ramienne 19-calowe koła, przebudowano również układ wydechowy. Zmienione zawieszenie obniżyło auto o 30 mm.
Wewnątrz nie zabrakło foteli kubełkowych z wielopunktowymi pasami bezpieczeństwa.
Galeria zdjęć
1/9 Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
1/9
Żródło: Auto Świat
Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
2/9 Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
2/9
Żródło: Auto Świat
Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
3/9 Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
3/9
Żródło: Auto Świat
Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
4/9 Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
4/9
Żródło: Auto Świat
Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
5/9 Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
5/9
Żródło: Auto Świat
Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
6/9 Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
6/9
Żródło: Auto Świat
Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
7/9 Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
7/9
Żródło: Auto Świat
Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
8/9 Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
8/9
Żródło: Auto Świat
Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
9/9 Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
9/9
Żródło: Auto Świat
Garage Defend GT-R: trochę inny Nissan
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.