Na szczęście sukcesy na poszczególnych zlotach tuningowych pozwoliły naszemu dzisiejszemu bohaterowi przedstawić swój projekt jury podczas finału Tuning Cup 2007. Samochód, który Lubosz zbudował w tajemnicy przed swoją rodziną, wreszcie został w pełni doceniony i jego właściciel mógł poczuć słodki smak zwycięstwa. Brzmi to jak bajka, ale za każdym sukcesem kryje się ciężka praca.
Lubosz od dłuższego czasu rozglądał się i szukał odpowiedniego pojazdu do tuningu. Lakiernik samochodowy nie miał dotychczas doświadczeń z modyfikacjami samochodów, chociaż przez jego warsztat przewinęło się niejedno podrasowane auto. Ale ponieważ tuningiem zaczęła się interesować cała rodzina, Lubosz postanowił zrobić swoim bliskim niespodziankę i w tajemnicy przed nimi zbudować auto, które podziwiać będą tłumy.
Do przebudowy początkujący tuner wybrał „targa-roadster” Honda CRX znany przede wszystkim w USA pod przydomkiem del Sol (ze słońca). Już w wersji seryjnej mała Honda oferuje 160 koni z wolnossącego silnika o pojemności 1,6 l. Lubosz nie zadowolił się jednak seryjnymi osiągami w dopieszczonym opakowaniu, tak więc odpowiednią uwagę poświęcił również jednostce napędowej. Zamontowano nowy kolektor dolotowy ze sportowym filtrem powietrza, polerowany kolektor wydechowy, nierdzewny układ wydechowy zakończony poprzecznym tłumikiem z końcówkami po obu stronach auta przygotowany przez firmę Laityng, a jednostka sterująca otrzymała nowe mapy wtrysku. Wysokoobrotowy silnik otrzymał dodatkowo odciążone koło zamachowe. Pogorszyła się co prawda kultura pracy silnika na obrotach jałowych, ale jeszcze bardziej poprawiła się ochota jednostki wchodzić na wysokie obroty.
Ceramiczne sprzęgło jest dosyć agresywne, tak więc rozpędzanie wymaga nieco ćwiczeń. Zatrzymywaniem auta zajmują się wzmocnione hamulce – z przodu zamontowano zestaw niemieckiej firmy Movit z wierconymi i wewnętrznie chłodzonymi tarczami o średnicy 320 mm i 4-tłoczkowymi zaciskami dostarczanymi przez Brembo, z tyłu na razie pozostają seryjne tarcze i klocki, ale właściciel auta przygotowuje się do ich wymiany. Zawieszenie obniżono za pomocą regulowanego zestawu Supersport o ok. 45 mm. Pod chromowanymi kołami Momo GTR w rozmiarze 7,5x17 cali zamontowano dystanse o grubości 25 mm, dzięki którym koła doskonale wypełniają poszerzone błotniki.
Kompletnej przebudowie poddano nadwozie. Do poszerzonych nadkoli dostosowano agresywny przedni zderzak Shark holenderskiej firmy AutoStyle. Boki zdobią wyrafinowane listwy progowe firmy Veno Design, których design inspirował się progami dla Hondy S2000 japońskiego VeilSide. Z tyłu użyto zderzak AutoStyle, który dostosowano do zamontowania dwóch końcówek wydechu, kamery cofania i czujników parkowania. Tylne skrzydło pochodzi z oferty oryginalnych akcesoriów Honda.
Do pokrycia nadwozia użyto efektowny lakier firmy Mipa. Na czarny podkład naniesiono metalik flip-flop Phönix i pokryto sześcioma warstwami bezbarwnego lakieru Crystal Top marki RM. Całość podkreślono srebrno-złotymi pasami na bokach ciągnącymi się od przednich drzwi po tylne nadkola. Po lewej stronie pas jest przerwany airbrushem na pokrywie wlewu paliwa, który przedstawia amerykańskich prezydentów wyrzeźbionych w skale, czyli Mount Rushmore National Monument. Kolejny airbrush znajdziemy na przednim zderzaku, przedstawia rydwan z boginią zaprzężony w cztery konie. Znajdziemy na nim znak Hondy. Czyżby już w starożytnej Grecji poznali się na genialności japońskich konstruktorów?
Całe wnętrze obite zostało białą skórą, Znajdziemy ją nie tylko na desce rozdzielczej czy boczkach drzwi, ale również na oryginalnych sportowych fotelach. Całość dopełnia sportowa kierownica marki Momo. Tak gruntownie przebudowane auto wymagało również odpowiedniego zestawu audio. W bagażniku znajdziemy więc dwa subwoofery Emphaser Impulse, trzy wzmacniacze Spectron, a nawet duży monitor LCD Samsung, przymocowany do klapy bagażnika. Całą zabudowę wykonano tak, by nie naruszyć możliwości chowania w bagażniku panelu dachowego. Jako jednostkę sterującą wybrano 1DIN DVD moniceiver Panasonic z wysuwanym monitorem. W miejscu fabrycznych głośników zamontowano produkty firmy Axton.