Tuner H&R Springs przygotował kompletny pakiet modyfikacji dla Forda Mustanga GT. Pierwsze, co rzuca się w oczy, to śnieżnobiały lakier z perłowym efektem. Z przodu zamontowano zmienione lampy, grill i zderzak, który otrzymał karbonowy spojler na dolnej krawędzi.
Listwy progowe pozostały bez zmian, zamiast tego radykalnie zmieniono dach. Zamontowano tu duże, panoramiczne okno Webasto, które w tylnej części wyposażono w niewielki spojler z kompozytów węglowych i zintegrowane trzecie światło stopu z diod LED. Z tyłu pojawiło się skrzydło z włókien węglowych i dwie nowe chromowane końcówki wydechu. Samochód otrzymał również podświetlenie podwozia, diody zamontowano w progach i zderzakach.
W nadkolach pojawiły się 20-calowe 2-częściowe koła OZ Superleggera III z oponami Pirelli P-Zero Rossi w rozmiarze 275/35 ZR 20 z przodu i 315/35 ZR 20 z tyłu. Układ hamulcowy Baer Extreme Plus obejmuje tarcze o średnicy 380 mm na przedniej osi i o 20 mm mniejsze tarcze z tyłu. Modyfikacjom poddano także zestrojenie zawieszenia. Tuner nie zapomniał ani o wnętrzu, gdzie zamontowano mocny zestaw audio Pioneer Premier, mogący odtwarzać również DVD czy MP3. Na konsoli centralnej nie brakuje wyświetlacza LCD.
A jeśli chodzi o modyfikacje jednostki napędowej, zmiany przeprowadzono w kolektorze dolotowym, jednostce sterującej oraz w układzie wydechowym. W celu zapewnienia lepszego przyśpieszenia do 3,73:1 zmieniono stałe przełożenie skrzyni biegów. W układzie napędowym pojawił się również nowy dyferencjał, jednak o uzyskanym pułapie mocy oficjalne komunikaty milczą.