Marzył jednak o produkcji samochodów pod własnym nazwiskiem. W 1916 r. zrezygnował z funkcji i kupił zakłady Jeffrey. Rok później zmienił nazwę na Nash Motors i rozpoczął budowę własnych samochodów. W latach 20. i 30. auta tej firmy znane były z doskonałej jakości, komfortu i osiągów, a to wszystko za niewielką cenę. W połowie lat 30. uznane były za awangardę stylizacji. W 1934 r. wzorem innych Nash uruchomił produkcję tańszych wersji swych podstawowych modeli. Samochód Ambasador Six produkowano w latach 1934-39 w 7 różnych wersjach nadwozia. W tym prezentowane trzymiejscowe coupé napędzane rzędowym, górnozaworowym, sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 3847 ccm. Moc jednostki napędowej wynosiła 105 KM. W Anglii model Six sprzedawano również z silnikiem wysokoprężnym Perkinsa o pojemności 4,7 l. W 1957 r. Nash połączył się z Hudsonem, tworząc American Motors. W 1957 r. ostatecznie zakończono produkcję samochodów pod marką Nash.
Hobby
Nash Ambasador Six 1939 USACharles Nash został w 1912 r. prezydentem General Motors.