Produkcję kilku pierwszych egzemplarzy uruchomiono w 1937 roku. Wszystkie napędzane były silnikami V8. Dopiero w 1945 powstały pierwsze prawdziwe Allardy. Model K1 i J1 nadal wykorzystywały silniki Forda V8, ale nadwozia zaprojektował specjalnie dla Allarda Godfrey Imhof. W kolejnych modelach wykorzystywano również silniki V8 Chryslera i Cadillaca. Wszystkie samochody Allarda były zbyt szybkie i zrywne jak na swoje czasy. Niektóre modele potrafiły osiągać prędkość do 180 km/h. Wyjątkiem był prezentowany model P2 Safari. Oparty na konstrukcji modelu P2, ale z nadwoziem Station Wagon, z zewnętrzną drewnianą konstrukcją. W latach 1952-55 zbudowano tylko 10 egzemplarzy tego modelu. Samochody te napędzane były silnikami V8 o pojemnościach 3622 ccm, 4375 ccm i 5420 ccm. Z silnikiem 3,6 l półtoratonowe auto osiągało prędkość 138 km/h.
Hobby
Allard Safari 1952 AngliaSydney Allard - zwycięzca jednego z rajdów Monte Carlo i brytyjski mistrz wyścigów górskich, swój pierwszy samochód zbudował w 1934 roku. Był to sportowy pojazd oparty na ramie i silniku Forda, z nadwoziem ex GP Bugatti.