W tym roku Honda skupiła się na rozpowszechnieniu sedana Civic Si. Dla niego przygotowano fabryczny pakiet sportowy HFP (Honda Factory Performance) obejmujący zarówno klasyczny zestaw spojlerów, jak i sportowe sprężyny i amortyzatory, 18-calowe alufelgi z oponami 215/40 i sportowy tłumik wydechu. Dużo ciekawszym eksponatem jest wersja limitowana Honda Mugen Civic Si, zbudowana przez American Honda i nadwornego tunera Hondy, firmę Mugen. Samochód obniżono o 15 mm, a zawieszenie otrzymało sportowe nastawy, dostrajane na torze Honda Twin Ring Motegi. Mugen dostarczył także kompletny zestaw aerodynamiczny, na który składa się przedni spojler, atrapa chłodnicy, listwy progowe, płetwa i dyfuzor. Kute 18-calowe felgi ważą 7,6 kg i zamontowano na nich opony 215/40/18. Łatwiejsze odprowadzanie spalin zapewnia sportowy układ wydechowy. Do sprzedaży model z logo Mugen trafi wiosną przyszłego roku, a produkcję ograniczono do 50 egzemplarzy rocznie.
Tańszą amerykańską alternatywą do Hondy CR-V jest Element. Na bazie tego modelu powstała wyścigowa wersja Element-D. A do jakich wyścigów auto przygotowano? Pojawi się w zawodach w driftingu. Podstawową jednostkę 2,4 l zastąpił bowiem 6-cylindrowy silnik 3,2 VTEC doładowany dwoma turbosprężarkami i podrasowany do 500 koni. Zrezygnowano z napędu na cztery koła, moc silnika przenoszona jest na tylną oś. Do dalszych modyfikacji należy montaż ramy ochronnej, sportowych sprężyn i amortyzatorów.