Nie rozpieszcza nas też krajowy producent FP Niewiadów, której wyroby jeszcze kilkanaście lat temu były synonimem luksusu. Dziś najtańsze są przyczepy poliestrowe, te większe typu sandwich kosztują już więcej niż bardzo znane, markowe produkty zachodnie. Może dlatego produkowane są tylko na zamówienie. Także jakość użytych materiałów i ich montaż bardzo odstaje od standardów innych producentów. Tymczasem niewątpliwym sukcesem jest obecna na naszym rynku już od dwóch lat słoweńska Adria. Jej przyczepy i wozy kempingowe są porównywalne pod względem wykonania i wyposażenia z produktami wytwarzanymi w Niemczech, jednak zdecydowanie od nich tańsze. Za najmniejszą Adrię A 320 DD zapłacimy (ze wszystkimi opłatami) 16 294 marek niemieckich, tj. około 29 tys. złotych. Najdroższe modele nowych przyczep niemieckich producentów, bardzo luksusowo wyposażone (m.in. w kompletne ogrzewanie, bojler, instalację do telewizji satelitarnej) mogą kosztować nawet 100 tysięcy złotych.
Hotel na kołach
Karawaning modny jest na całym świecie. W Polsce możemy już mówić o początkach jego odradzania się, choć - niestety - w przypadku przyczep nowych nie jest to zabawa tania.
Auto Świat
Hotel na kołach