Ta premiera zapewne oznacza rezygnację z pięciodrzwiowej wersji RS i załatanie tej dziury Mégane GT.
Wracamy jednak do MRS, które ma wypuszczone na zewnątrz błotniki i bardziej podkreślone progi, czerwone zaciski hamulców, sportową końcówkę układu wydechowego i przyjemny dźwięk silnika.
Do napędu zastosowano dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 184 kW (250 KM) przy 5500 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 340 Nm przy 3000 obr./min. Nowość ma o 20 KM i 30 Nm większa moc niż model R26.R.Ciekawostką jest fakt, że aż 80 proc. momentu obrotowego osiąga już przy 1900 obr./min. Do tego należy dodać jeszcze sześciostopniową przekładnię manualną.
Podobnie jak dotychczas będzie on dostępny ze standardowym zawieszeniem i bardziej sportowym wariantem Cup. Producent nie podaje informacji o hamulcach, ale dowiadujemy się, ze standardowym jego wyposażeniem będzie system audio Arkamys, aluminiowe pedały, sportowe koło kierownicy, sportowe fotele i analogowy prędkościomierz.
Nowością jest system stabilizacji jazdy z możliwością wyboru trzech wersji ustawień, włącznie z całkowitym jego wyłączeniem.
Premiera Renaultsport odbyła się podczas międzynarodowego salonu samochodowego IAA 2009 we Frankfurcie nad Menem.
RoadLook.pl poleca:Frankfurt 2009 - przegląd nowości od A do Z
Praktyczne informacje dla zwiedzających - jak dojechać, gdzie kupić bilety?