Tak powstała firma Invicta.Równolegle z autami sportowymi budowano duże, luksusowe, bogato wyposażone samochody. Do napędu wykorzystywano głównie silniki firmyMeadows. Samochody Invicta były jednymi z najdroższych w latach 30. Jednostkowa produkcja nie przetrwała wielkiego kryzysu. Produkcję zakończono w 1933 roku. Firma jeszcze dwukrotnie pojawiała się na rynku, raz w 1938 roku z zapowiedzią trzech nowych samochodów, z których zbudowano prawdopodobnie tylko jeden, i po wojnie w 1946 roku z horrendalnie drogim modelem Black Prince. Przez 4 lata zbudowano tylko 16 egzemplarzy. W 1950 roku firma definitywnie przestała istnieć. Prezentowany model zwany "małą Invictą" z pięciomiejscowym nadwoziem Saloon kosztował w 1932 roku aż 425 funtów. Napędzany był 6--cylindrowym, górnozaworowym rzędowym silnikiem Blackburne o poj. tylko 1498 ccm i mocy 45 KM przy 4400 obr./min. W latach 1932-33 wyprodukowano 50 sztuk tych pojazdow.
Invicta 12 HP 1932 rok Anglia
W 1924 roku Noel Campbell Macklin - jeden ze wspólników firmy Eric-Campbell wytwarzającej samochody - rozpoczął w swoim domowym garażu budowę pięciu aut. Całość projektu została sfinansowana przez Olivera Lyle'a, właściciela cukrowni, i magnata węglowego Earla Fitzwilliama.
Auto Świat
Invicta 12 HP 1932 rok Anglia