Topowy model SL 600 (nie licząc tuningu fabrycznego AMG) ma pod maską widlasty 12-cylindrowy silnik o pojemności 5,5 l i mocy 500 koni przy 5000 obr./min. Właśnie ten model trafił na warsztat niemieckiej firmy tuningowej Kicherer. Tuner dostarczył podwójną turbosprężarkę, zmodyfikował kolektor dolotowy i zmienił układ wydechowy. Wszystkie te modyfikacje podniosły moc o 105 KM, a moc całkowita wzrosła do 605 koni (445 kW).
Kolejnym etapem modyfikacji była demontaż elektronicznego ogranicznika, tak więc K 60 EVO bez problemu pokonuje granicę 300 km/h. By podołać wysokiej prędkości odpowiednim zmianom poddano także nadwozie. Przedni zderzak otrzymał spojler na dolnej krawędzi, maska silnika jest teraz z karbonu, a z tyłu pojawiły się cztery chromowane końcówki wydechu z logo tunera oraz dyfuzor poprawiający opływ powietrza.