Mercedes-Benz klasy R jest na rynku dopiero zbyt krótko. Jako jedno z niewielu aut oferuje ciekawą koncepcję nadwozia, łączącą duże kombi z SUV-em. Wnętrze oferuje wiele przestrzeni, w kabinie miejsce znajdzie cała drużyna koszykarzy włącznie z trenerem. A właśnie dla tego modelu Kleeman dotychczas nie miał pakietu tuningowego.
Benzynowy silnik V8 z modelu R 500 otrzymał doładowanie sprężarką mechaniczną, dzięki czemu moc podskoczyła do 455 KM (335 kW), a maksymalny moment obrotowy do 585 Nm. Do modelu R 350 sprężarka trafi pod koniec tego roku, w chwili obecnej przebiegają testy.
Dla właścicieli wysokoprężnej wersji R 320 CDI Kleeman przygotował KD-Box, dodatkowy moduł do jednostki sterującej. Moc 6-cylindrowego silnika diesla zwiększyła się o 35 KM (26 kW) i 80 Nm, tak więc teraz auto oferuje 260 KM (191 kW) i 490 Nm. Oprócz modyfikacji silnika w ofercie Kleemana znalazły się obręcze o średnicy 18 – 20 cali, wydajniejszy układ hamulcowy z tarczami o średnicy 380 mm i 8-tłoczkowymi zaciskami oraz moduł EBL dla pneumatycznego zawieszenia, który obniża prześwit o 30 mm.
Galeria zdjęć
1/4 Kleeman R 50K: tranSPORTer dla koszykarzy
1/4
Żródło: Auto Świat
Kleeman R 50K: tranSPORTer dla koszykarzy
2/4 Kleeman R 50K: tranSPORTer dla koszykarzy
2/4
Żródło: Auto Świat
Kleeman R 50K: tranSPORTer dla koszykarzy
3/4 Kleeman R 50K: tranSPORTer dla koszykarzy
3/4
Żródło: Auto Świat
Kleeman R 50K: tranSPORTer dla koszykarzy
4/4 Kleeman R 50K: tranSPORTer dla koszykarzy
4/4
Żródło: Auto Świat
Kleeman R 50K: tranSPORTer dla koszykarzy
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.