Miały to być samochody zapełniające lukę cenową pomiędzy Cadillakiem a Buickiem. Tak naprawdę stały się tańszymi wersjami Cadillaca z silnikiem V8. Pierwsze modele stylistycznie przypominały europejską Hispano-Suizę. Wkrótce 5-litrowe silniki V8 urosły do pojemności 5,8 l. W 1934 roku podjęto kontrowersyjną decyzję montowania 8-cylindrowych silników rzędowych, ale w 1937 roku powrócono do "V8". Wówczas nadwozia LaSalle zbliżyły się stylistycznie do Buicka i Oldsmobila. Tańsza wersja Cadillaca nie wzbudzała zainteresowania klientów. W 1940 roku marka LaSalle zniknęła z rynku.Modele serii 340 pojawiły się we wrześniu 1929 roku. Budowane były w dwóch liniach nadwozia: Fisher - 7 wersji i Fleetwood - 6 wersji. Silniki dolnozaworowe V8 5.6 rozwijały moc 90 KM przy3000 obr./min.
LaSalle Series 340 1930 rok, USA
Marka LaSalle została wykreowana na potrzeby firmy General Motors w 1927 roku przez kalifornijskiego stylistę Harleya J. Earla.