Mała niemiecka firma Mansory zaprezentowała zestaw modyfikacji dla modelu Bentley Continental GT. W konfiguracji Le MANSory Widebody powstaną 24 egzemplarze auta, jako odwołanie do wyścigów długodystansowych 24 godziny Le Mans.
Pod maską luksusowego coupe ukrywa się 12-cylindrowy silnik, który razem z przeprogramowaną jednostką sterującą i dwoma turbosprężarkami produkuje moc 478 kW (650 KM) przy 6100 obr./min, a moment obrotowy 780 Nm osiągany jest już od 1600 obr./min. W stosunku do seryjnego modelu oznacza to wzrost mocy o 90 KM i 130 Nm momentu obrotowego. Silnik o takich parametrach pozwala przyśpieszyć od 0 do 100 km/h w 4,6 s i osiągnąć prędkość maksymalną 320 km/h.
Coupe Bentleya nie jest żadną kruszynką, tak więc kontrolę nad nim trzyma układ hamulcowy Brembo z tarczami o średnicy 412 mm i 6-tłoczkowymi zaciskami na przedniej osi oraz tarcze 405 mm i 4-tłoczkowe zaciski z tyłu.
Do mocnego silnika dostosowano wygląd auta. Całą karoserię poszerzono (stąd właśnie nazwa widebody). Z przodu pojawił się nowy zderzak ze spojlerem i zintegrowanymi diodami LED do świecenia dziennego. Na bokach zamontowano wyprofilowane progi z listwami ze stali nierdzewnej, a z tyłu zderzak, z którego uchodzą cztery prostokątne końcówki wydechu. Doskonały wygląd zewnętrzny podkreślają 21-calowe 6-ramienne alufelgi z oponami Yokohama o szerokości 305 mm.
Galeria zdjęć
Le MANSory Widebody Continental GT – Bentley na dopingu
Le MANSory Widebody Continental GT – Bentley na dopingu
Le MANSory Widebody Continental GT – Bentley na dopingu
Le MANSory Widebody Continental GT – Bentley na dopingu
Le MANSory Widebody Continental GT – Bentley na dopingu
Le MANSory Widebody Continental GT – Bentley na dopingu
Le MANSory Widebody Continental GT – Bentley na dopingu