Firma tuningowa LEW Design z Niemiec zaprezentowała na targach w Essen bardzo ciekawy samochód. Pakiet stylistyczny zmienił podstawowe linie Bentleya Continental GT, tak więc przód auta przypomina teraz Bugatti Veyron, podczas gdy tył z dyfuzorem i czterema końcówkami nowego układu wydechowego nawiązuje do stylistyki Ferrari 612 Scaglietti. Koła z 21-calowymi obręczami w kształcie turbiny podobne są do tych znanych z Mercedesa-Benz SLR McLaren, a przednie lampy z technologią LED zaczerpnięto z Audi Q7. W wyniku powstał „crossover” stylistyczny, który może się podobać, jednak zatracił on całkowicie charakter Bentleya.
Na aucie pojawiło się kilka ciekawych rozwiązań technicznych. Zmodyfikowane elementy nadwozia wykonano z włókien węglowych, dzięki czemu udało się obniżyć masę brytyjskiego mastodonta. Zestrojeniem zawieszenia zajął się specjalista w tej dziedzinie, firma Eibach, a mocny układ hamulcowy z karbonowo-ceramicznymi tarczami pochodzi od Brembo. Tuner LEW podjął się podrasowania jednostki napędowej, czego jego wynikiem jest dodatkowe 90 koni, które podwyższyły moc całkowitą do 650 KM. Maksymalny moment obrotowy wzrósł do 750 Nm, czyli o 100 Nm. Prędkość maksymalna wynosi teraz 330 km/h (model seryjny 318 km/h).