Firmie tuningowej Loder1899 w Astonie Martinie V8 Vantage udało się połączyć luksus, komfort i dynamikę podrasowanego silnika. Czy pozycja F430 jest zagrożona?
Aston martin V8 Vantage nie ma w wyposażeniu standardowym regulowanego zawieszenia. konstruktorzy z firmy Loder1899 proponują więc właścicielom V8 Vantage najnowocześniejsze zawieszenie tytanowe, w którym dowolnie można zmieniać prześwit, nachylenie podwozia, ciśnienie i sprężanie amortyzatorów. Cały hi-tech pakiet kosztuje 9320 euro.
Loder1899 nie zapomniał ani o modyfikacjach nadwozia. I chociaż na zdjęciach nie są widoczne żadne duże płetwy czy masywne listwy progowe, to tuning odbył się w innych miejscach. Loder1899 niektóre elementy karoserii zmienił na części z włókien węglowych. Z karbonu jest przedni zderzak z nowym spojlerem na dolnej krawędzi, maska silnika, tylny dyfuzor oraz klapa bagażnika z listwą dociskową. Zestaw elementów karbonowych kosztuje 4680 euro.
Dla V8 Vantage przygotowano także specjalny zestaw 21-calowych kół w cenie 6000 euro. Obręcze mają specjalną pustą konstrukcję, tak więc chociaż wyglądają masywnie, są prawie o ok. 25 procent lżejsze od konkurencyjnych produktów. Opony są w rozmiarze 255/30 ZR 21 z przodu i 295/25 ZR 21 z tyłu. Loder1899 również pomyślał o nadchodzącej zimie i zaoferował zestaw 18-calowych opon zimowych Gaydon w cenie od 2799 euro.
V8 Vantage kompletnie przebudowany w bawarskiej firmie Loder1899 kosztuje 147.000 euro (cena na rynku niemieckim).
Galeria zdjęć
1/3 Loder1899 V8 Vantage – reakcja na Ferrari F430
1/3
Żródło: Auto Świat
Loder1899 V8 Vantage – reakcja na Ferrari F430
2/3 Loder1899 V8 Vantage – reakcja na Ferrari F430
2/3
Żródło: Auto Świat
Loder1899 V8 Vantage – reakcja na Ferrari F430
3/3 Loder1899 V8 Vantage – reakcja na Ferrari F430
3/3
Żródło: Auto Świat
Loder1899 V8 Vantage – reakcja na Ferrari F430
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.