.. boczne wózki do motocykli. Aluminiowe konstrukcje szybko zdobyły uznanie. Kolejnym punktem w rozwoju firmy był rok 1927, kiedy pojawiło się autko Austin Seven. Lyons na jego podwoziu opracował zgrabne, 2-miejscowe nadwozie i zdobył kontrakt na wyprodukowanie 500 pojazdów. W 1929 r. pojawiło się kilka nowych nadwozi, m.in. zabudowane na Fiacie. Jednak konstruktora nie zadowalało "uzupełnianie" obcych projektów, dlatego postanowił zbudować własne auto. Modele SS I i SS II pokazano w 1931 roku. Nazwa SS-Jaguar pojawiła się w 1935 r. i przetrwała do 1945 - wtedy (z oczywistych względów) odrzucono człon SS. Samochody sprzedawały się znakomicie. Zbudowano np. modele C i D, nieco później m.in. rewelacyjny typ E. Trudne czasy przyszły w II połowie lat 60., kiedy firma trafiła do koncernu BMC. Sytuacja poprawiła się w latach 80., kiedy kierownictwo objął John Egan. Mimo to Jaguar w 1989 r. przeszedł pod kontrolę Forda. Minusem producenta jednych z najbardziej luksusowych limuzyn była mała liczba modeli - długo wytwarzano tylko limuzynę (fot.) oraz coupé. W 1998 r. pokazano model S, później mniejszy X-Type, a ostatnio do oferty weszły kombi X (fot.) i silnik wysokoprężny. Nieco ucierpiał na tym wizerunek firmy, ale sprzedaż wzrosła z 30-50 tys. do 130 tys. sztuk rocznie.