Tuner Lumma niedawno przedstawił swój pakiet wzmacniający dla BMW M5, który moc widlastego silnika 5,0 V10, dzięki odpowiednim interwencjom podniesiono do 412 kW (560 KM), a prędkość maksymalna wzrosła do 327 km/h.
W pakiecie optycznym nie zabrakło nowych „nerek”, listew progowych i ospojlerowania tylnej części. Z tyłu zamontowano też dyfuzor i chromowane końcówki układu wydechowego. Częścią zestawu jest także wyzywający pomarańczowy lakier. W poszerzonych nadkolach umieszczono czarne 21-calowe obręcze z lekkich stopów Lumma ML z oponami w rozmiarze 255/30 ZR 21 z przodu i 295/25 ZR 21 z tyłu.
Pod felgami ukrywają się nowe hamulce z tarczami w rozmiarze 380 x 34 mm i jednoczęściowymi, 6-tłoczkowymi zaciskami na przedniej osi. Zestrojenie zawieszenia przygotowano we współpracy z firmą H&R. Amortyzatory współpracują ze sportowymi sprężynami, które obniżyły auto o 40 mm. W pomarańczowo-czarnym wnętrzu zamontowano akcesoria z luksusowych materiałów, takich jak skóra w połączeniu z Alcantarą, drewno i karbon.
Galeria zdjęć
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5
Lumma CLR 500 RS: 560 KM pod maską BMW M5