Tuner Lumma niedawno przedstawił swoją wersję BMW M6, a mając zestaw modyfikacyjny dla widlastego silnika 5,0 V10, poszerzono ofertę także o sedan M5. Odpowiednimi interwencjami podniesiono moc do 412 kW (560 KM), a prędkość maksymalna wzrosła do 327 km/h.
W pakiecie optycznym nie zabrakło nowych „nerek”, listew progowych i ospojlerowania tylnej części. Z tyłu zamontowano też dyfuzor i chromowane końcówki układu wydechowego. W nadkolach umieszczono 20-calowe obręcze z lekkich stopów Lumma ML z oponami o rozmiarze 255/30 ZR 20 z przodu i 295/25 ZR 20 z tyłu. Pod felgami ukrywają się nowe hamulce z tarczami w rozmiarze 380 x 34 mm i jednoczęściowymi, 6-tłoczkowymi zaciskami na przedniej osi. Amortyzatory współpracują ze sportowymi sprężynami, które obniżyły auto o 30 mm.