Bracia Lumma – Horst (designer) i Andreas (inżynier i konstruktor) – są właścicielami firmy tuningowej Lumma Design, która ostatnio zaprezentowała pakiet dla BMW X5. Luksusowy SUV ma pod maską widlasty 8-cylindrowy silnik o pojemności 4,8 l, który w wersji seryjnej oferuje 261 kW (355 KM) przy 6250 obr./min i 475 Nm przy 3400 obr./min.
Tuner przeprogramował jednostkę sterującą i wymienił układ wydechowy. W wyniku tych modyfikacji uzyskano o 21 kW (28 KM) większą moc. Za dodatkową dopłatą można zamówić drugi poziom modyfikacji, który obejmuje sprężarkę mechaniczną, zmodyfikowany kolektor dolotowy i kilka innych modyfikacji. Moc wzrasta do 390 kW (530 KM).
Wyższej mocy dostosowano zestrojenie zawieszenia i stabilizatorów, nowe sprężyny zmniejszyły prześwit o 40 mm. Do modyfikacji wykorzystano komponenty firmy H&R.
Zestaw aerodynamiczny obejmuje standardowe elementy, m. in. nowe zderzaki i nadkola, zwiększone wloty powietrza, poszerzone progi czy chromowane końcówki wydechu. BMW stoi na dużych kołach w rozmiarze 10 x 22 cali ubranych w opony Yokohama 295/30 ZR 22. Także emblematy BMW tuner zastąpił swoim logo.
Galeria zdjęć
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny
Lumma CLR X350: pociąg pośpieszny