Od tej pory powstawały tylko auta sportowe, szybkie, perfekcyjnie wykonane i niezawodne. Niestety produkcję zakończono w 1937 roku. Później kapitan Marendaz zajmował się lotnictwem i budową małych silników Diesla w Południowej Afryce. Serie "17" produkowano w latach 1933-36 w czterech wersjach nadwozia: tourer, kabriolet, saloon i prezentowane coupé. Pierwszy z serii model 17/97 napędzany był rzędowym, 6-cylindrowym, dolnozaworowym silnikiem 2.4 firmy Continental. W 1934 roku do produkcji wszedł model 17/80 również z silnikiem Continentala, ale o zwiększonej o kilkanaście ccm pojemności. Nadwozia obydwu modeli różniły się głównie charakterystycznymi dla 17/80 wystającymi, chromowanymi rurami wydechowymi. Z pojedynczym, dolnossącym gaźnikiem Solex auto osiągało prędkość przekraczającą 130 km/h. Na tym samym podwoziu przez 2 lata budowano też model 17/100 z jednostką Continentala doładowaną sprężarką firmy Zoller.