Po 1910 roku firma skoncentrowała się na budowie wyłącznie dużych modeli z 4-cylindrowymi silnikami 3.8 i 5.9. Wkrótce Minerva przejęła suwakowe silniki systemu Knighta. Pierwszym po I wojnie modelem był niewielki NN z 4-cylindrowym silnikiem o mocy 20 KM. W 1921 roku powstał model z jednostką 6-cylindrową i z hamulcami na cztery koła po raz pierwszy zastosowanymi przez Minerve. Największym sukcesem był model AK produkowany w latach 1927-37. Między innymi dzięki niemu auta Minerva z końca lat 20. uzyskały tytuł najlepszych europejskich samochodów luksusowych. Prezentowany model AK budowano w dwóch wersjach podwozia: AK o rozstawie osi 379,7 cm i sportowym, krótszym - AKS. Ten drugi rozwijał prędkość 144 km/h, a ważące 2,5 tony auto AK rozpędzało się zaledwie do 112 km/h. W obydwu stosowano 150-konne, 6-cylindrowe silniki systemu Knighta o pojemności 5954 ccm.