Opracowanie maszyny zajęło firmie prawie dwa lata. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że chodzi o lekko zmodyfikowane Audi TT. Uczucie to umacnia się po zerknięciu pod przednią maskę, gdzie zamontowano doładowany benzynowy silnik 4-cylindrowy o pojemności 1781 cm3, jednak gdy zajrzymy także do bagażnika, wszystkie założenia runą. Znajdziemy tam bowiem tę samą jednostkę. Każdy z silników oferuje moc 316 kW (430 KM), co daje w sumie 632 kW (860 KM) przy 6760 obr./min i moment obrotowy 2 x 510 Nm przy 4900 obr./min. Moc przenoszona jest na obie osie za pośrednictwem dwóch 6-biegowych przekładni.
MTM stara się o pokonanie z tym modelem granicy 400 km/h. Pierwsze próby przeprowadzono we wrześniu zeszłego roku, kiedy Bimoto na torze testowym w Papenburgu osiągnęło prędkość 385 km/h i ustanowiło nowy rekord w swojej kategorii. Kolejne rekordowe jazdy odbyły się 17 lipca 2007, kiedy samochód uzyskał prędkość 393 km/h. Za kierownicą bolidu zasiadł wtedy Florian Gruber, zwycięzca pucharu Seat Supercopa 2006, a zarazem kierowca w Porsche Carrera Cup.