Firma Mugen zaprezentowała na salonie w Tokio swój pomysł na Hondę Civic sedan. Prototyp auta sportowego nazwano Dominator, a tuning dotknął niemal wszystkich głównych części auta. W skład pakietu tuningowego wchodzi nowy agresywniejszy grill ze zintegrowanym spoilerem z włókna węglowego, dalej poszerzane progi i nadkola. W tyle zainstalowano nowy zderzak, dwie chromowane końcówki wydechu, dyfuzor i duży tylny spioler.
Pod maską, na której znalazły się otwory odprowadzające ciepło od silnika, kryje się jednostka czterocylindrowa 2,0 i-VTEC ze sprężarką mechaniczną. Silnik dysponuje mocą 300 KM, co stawia Dominatora na równi z takimi autami jak Subaru Impreza WRX STi czy Mitsubishi Lancer EVO IX.
Silnik współpracuje z sześciobiegową skrzynią manualną. Jedynym mankamentem, który w oczach wspominanej konkurencji deklasuje Dominatora, to napęd na przednią oś. Mugen nie zapomniał o zestrojeniu podwozia. Zawieszenia współpracuje z osiemnastocalowymi alufelgami i oponami w rozmiarze 225/40 R18.
Galeria zdjęć
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan
Mugen Dominator: 300 KM dla Hondy Civic sedan