Za skomplikowaną, ale trafioną nazwą ukrywa się kreacja firmy Mugen, nadwornego tunera Hondy. Samochód bazuje na roadsterze Honda S2000, znanym nie tylko dzięki swojej doskonałej skrzyni biegów, ale przede wszystkim dzięki wysokoobrotowemu silnikowi wolnossącemu 2,0 VTEC o mocy 177 kW (240 KM).
Mugen pozbawił Hondę przedniej szyby i zastąpił ją niewielką poliwęglanową owiewką. Za fotelami zamontowano ogromny pałąk ochronny, chroniący podczas kapotażu. Kompletnie przestylizowany przód wykonano z karbonu, z oryginalnego modelu pozostały wyłącznie lampy, natomiast tył nieznacznie odbiega od oryginału, dodano tylko dyfuzor i dwie podwójne końcówki wydechu.
Własnym pomysłem Mugena są też obręcze ze stopów lekkich, poszerzone przednie nadkola z wylotami gorącego powietrza od hamulców, wsteczne lusterka i korek wlewu paliwa. Oprócz informacji o nowym układzie wydechowym i sportowym zawieszeniu, nie wiadomo czy Mugen ingerował w technikę Hondy S2000. Tak więc nie wiadomo czy samochód oferuje wyższą moc czy lepszą dynamikę jazdy.
Galeria zdjęć
1/2 Mugen Open Top Pure Sport Concept
1/2
Żródło: Auto Świat
Mugen Open Top Pure Sport Concept
2/2 Mugen Open Top Pure Sport Concept
2/2
Żródło: Auto Świat
Mugen Open Top Pure Sport Concept
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.