W 1998 roku TTE przygotowało model GT-One na 24-godzinny wyścig Le Mans, gdzie auto zajęło 2 miejsce. Lider w modernizacji Toyot dostarczał także silniki do Formuły 3. Gdy w 1999 r. koncern zdecydował się wystartować w Formule 1 i zrezygnował ze startów w RMŚ, przed TTE otworzyły się nowe możliwości sprawdzenia się w sporcie. Tuner modernizuje też właściwie wszystkie "cywilne" modele Toyoty (nie pomijając terenówek) oraz Lexusa. Oferta obejmuje m.in. przeróbki mechaniczne silników (kompresory i turbosprężarki) oraz zmienione układy wydechowe. W katalogu znajdziemy także pełną gamę elementów stylizacyjnych (nakładki na zderzaki i progi, spoilery dachowe) oraz zawieszenia (sprężyny i kompletne zestawy zmniejszające prześwit o 30-50 mm). Przykładem umiejętności tunera w aranżacji wnętrza jest przedstawiona Toyota Corolla Compressor. Auto ma kompleksowo przeprowadzoną modyfikację nadwozia (nakładki na zderzaki i progi, spoiler dachowy, wloty powietrza). Sportowy charakter podkreśla obniżone o 30 mm zawieszenie oraz kilka rozmiarów i wzorów alufelg. Odpowiednie osiągi zapewnia zmodernizowany silnik 1.8. Jego seryjna moc 192 KM i moment obrotowy 250 Nm po modyfikacji uległy znacznej poprawie. Zamontowanie sprężarki mechanicznej oraz ingerencja w układ wydechowy sprawiły, że auto osiąga teraz 225 KM i 250 Nm.
Nadciśnieniowcy
Działająca od 1975 roku Toyota Team Europe zajmuje się profesjonalnym przygotowywaniem aut do sportu. Skonstruowane przez nią samochody na bazie Corolli czy Celiki z powodzeniem brały udział w rajdowych mistrzostwach świata, zdobywając pierwsze miejsce w ponad 40 eliminacjach.
Auto Świat
Nadciśnieniowcy