W 1916 roku zrezygnował z funkcji i kupił zakłady Jeffery. W rok później zmienił nazwę na Nash Motors i rozpoczął produkcję własnych samochodów. W latach 20. i 30. modele tej firmy znane były z doskonałej jakości, komfortu i osiągów, a to wszystko za niewielką cenę. W połowie lat 30. uznane były za awangardę stylizacji. W 1934 roku wzorem innych firm Nash uruchomił produkcję tańszych wersji swoich podstawowych modeli. Produkcje tę umieścił w przejętej w 1923 roku firmie LaFayette, która do 1934 roku produkowała luksusowe samochody z głównego nurtu produkcji Nasha. Model Nash LaFayette w 1936 roku produkowano w sześciu różnych wersjach nadwozia, w tym jako prezentowane coupé. Silnik 6-cylindrowy rzędowy, dolnozaworowy, opojemności 3568 ccm rozwijał moc 83 KM przy 3200 obr./min. W 1954 roku Nash połączył się z Hudsonem, tworząc American Motors. W 1957 roku ostatecznie zakończono produkcje samochodów pod marką Nash.