Dwumiejscowe coupé z silnikiem umieszczonym przed tylną osią według jego twórców w żadnym stopniu nie nawiązuje do poprzednich modeli M12 i M14/M15.
Noble M600 po raz pierwszy w historii marki napędzane jest ośmiocylindrowym silnikiem Volvo o pojemności skokowej 4,4 litra z dwoma turbosprężarkami Garrett o mocy 331 kW (450 KM), 405 kW (550 KM) lub 478 kW (650 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 819 Nm. Napędza on tylna oś za pośrednictwem sześciostopniowej przekładni manualnej Graziano.
Wersja z najmocniejszym silnikiem o masie 1275 kg od 0 do 100 km/h przyspiesza w 3,0 sekundy, a 160 km/h osiąga wciągu 6,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 360 km/h.
Twórcy tego auta są przekonani, ze M600 jest w stanie konkurować swoimi osiągami z Ferrari F40 lub McLarenem F1. Jego cena wynosi 200 tys. funtów angielskich.
Po raz pierwszy oficjalnie to auto będzie można zobaczyć podczas imprezy Goodwood Revival w dniach od 19 do 31. września 2009 roku.
Galeria zdjęć
Noble M600: 650 KM z ośmiu cylindrów Volvo
Noble M600: 650 KM z ośmiu cylindrów Volvo
Noble M600: 650 KM z ośmiu cylindrów Volvo
Noble M600: 650 KM z ośmiu cylindrów Volvo
Noble M600: 650 KM z ośmiu cylindrów Volvo
Noble M600: 650 KM z ośmiu cylindrów Volvo
Noble M600: 650 KM z ośmiu cylindrów Volvo
Noble M600: 650 KM z ośmiu cylindrów Volvo
Noble M600: 650 KM z ośmiu cylindrów Volvo
Noble M600: 650 KM z ośmiu cylindrów Volvo
Noble M600: 650 KM z ośmiu cylindrów Volvo
Noble M600: 650 KM z ośmiu cylindrów Volvo