Dla turbodoładowanego 4-cylindrowego silnika z bezpośrednim wtryskiem paliwa 2,0 TFSI przygotowano modyfikacje, które pierwotną moc 147 kW (200 KM) i moment obrotowy 280 Nm podnoszą w przypadku przeprogramowania jednostki sterującej o 30 kW (40 KM) i 75 Nm, a w wypadku kompletnej przebudowy osiągi wzrastają do 243 kW (330 KM) i 400 Nm.
Silnik 3,2 V6 dzięki wykorzystaniu dwóch turbosprężarek osiąga moc maksymalną 383 kW (520 KM) i moment obrotowy 635 Nm, czyli praktycznie dwa razy więcej niż w serii (184 kW/250 KM i 320 Nm). Tak zmodyfikowana jednostka napędowa swoją siłę napędową przekazuje na koła za pomocą wzmocnionego sprzęgła oraz manualnej skrzyni biegów lub przekładni DSG. W wypadku, że samochód wyposażony jest w skrzynię biegów DSG prędkość maksymalna osiąga wartość 308 km/h, tak więc tuner nazywa auto Porsche-killer.