Novitec TuLesto to samochód prezentujący wszystko, co niemiecki tuner nauczył się w przeciągu ostatnich dwudziestu lat w zakresie modyfikacji aut marki Ferrari. Producent przewiduje budowę jedenastu egzemplarzy, które trafią w ręce wiernych klientów firmy Novitec.
Linia boczna nadwozia, a przede wszystkim kształt bocznych okien bezpośrednio nawiązują do bazowego Ferrari F430, ale Novitec w swoich oświadczeniach nic nie wspomina o włoskim producencie i prezentuje TuLesto jako samochód własnej konstrukcji.
Według oficjalnych danych konstrukcja nadwozia o długości 462 cm, szerokości 204 cm i wysokości 122 cm w dużej mierze wykorzystuje karbon i aluminium. Design jest wynikiem współpracy spółki Novitec z włoskim ośrodkiem stylistycznym Luca Serafini Stile z Modeny.
Przed tylną osią TuLesto zamontowano widlasty 8-cylindrowy silnik o pojemności 4,4 l z podwójnym doładowaniem, który dysponuje mocą 572 kW (777 KM) przy 8200 obr./min i momentem obrotowym 727 Nm przy 6300 obr./min.
Dwumiejscowe coupe o masie własnej 1260 kg przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 3,4 s, a prędkość 300 km/h pokonuje po 22,6 s. Prędkość maksymalna przekracza 350 km/h.