w wyniku gradobicia, drobnych stłuczek, obicia auta na parkingu. Wgniecenie jest wypychane za pomocą specjalnych narzędzi lub też "wyciągane" po naklejeniu na lakier grzybka z tworzywa. Pod warunkiem, że nie została uszkodzona powłoka lakiernicza, można usunąć wgniecenia o maksymalnej średnicy do ok. 5 cm, o głębokości nie przekraczającej 3 mm. Nie jest to jednak jedyny warunek - skutecznie da się usunąć jedynie wgniecenia, które nie dochodzą do krawędzi naprawianego elementu.Zalet takiej metody usuwania niewielkich uszkodzeń blacharskich jest naprawdę sporo. Przede wszystkim jest to sposób tańszy aż o 50-70 proc. w porównaniu z metodą tradycyjną polegającą na szpachlowaniu i lakierowaniu uszkodzonego elementu. Ponadtow przeciwieństwie do normalnej naprawy blacharsko-lakierniczej auto można w ten sposób naprawić w miejscu wskazanym przez klienta. Prawidłowo przeprowadzona naprawa nie pozostawia absolutnie żadnych widocznych śladów. Fabryczny lakier pozostaje nienaruszony.