Od 1900 roku importował Renault i Darracq. Własne konstrukcje zaczął montować dopiero od 1902 r. W latach 20. firma eksperymentowała z samochodami wyścigowymi z napędem rakietowym. Jednocześnie budowany był mały model na licencji CitroĎna 5 CV. W 1928 r. kontrolę nad firmą przejął General Motors.W 1935 r. do produkcji wszedł model "2-litre" napędzany 6-cylindrowym, dolnozaworowym silnikiem o poj. 1932 ccm, a dwa lata później prezentowany już w "Auto ŚWIECIE" model Super Six z silnikiem 2473 ccm. W oparciu o model 2,0 l w 1936 r. powstał prezentowany pojazd sportowy przeznaczony do wyścigów i rajdów po bezdrożach. Początkowo montowano w nim silnik 1932 ccm i czteroprzekładniową skrzynię biegów. Od 1937 r. silnik miał 2473 ccm, skrzynia trzybiegowa. Wyprodukowano 15 sztuk. Silnik o mocy 36 KM pozwalał osiągnać 100 km/h.
Opel 2,0 l Geländesportwagen 1936
Po śmierci Adama Opla jego syn wykupił w 1898 r. od Lutzmanna projekt i urządzenia do produkcji samochodów, po czym rozpoczął budowanie aut Opel systemu Lutzmann.
Auto Świat
Opel 2,0 l Geländesportwagen 1936