W 1901 roku firmę kupił przemysłowiec Henry B. Joy i w 1903 roku produkcję przeniósł do Detroit. Nowe samochody projektowane przez francuskiego konstruktora Charlesa Schmidta szybko zyskały sławę doskonałych, niezawodnych i luksusowych aut. W 1912 roku na rynek wszedł model z silnikiem sześciocylindrowym, a w 1916 roku rozpoczęto pierwszą na świecie produkcję silników V12. Przez wiele lat Packard uważany był za najbardziej prestiżową firmę w USA i z powodzeniem konkurował z angielskim Rolls-Royce'em. Licencję na luksusowe modele serii Senior 160 i 180 sprzedano Rosjanom. Rezultatem tej operacji był budowany od 1945 roku ZIS 110. Po wojnie Packard opuścił rynek aut luksusowych, pozostawiając miejsce dla Cadillaca i Lincolna. Prezentowany egzemplarz z nadwoziem Sedan-limou-sine karosowała firma Free-stone&Webb. Silnik ośmiocylindrowy, rzędowy, dolnozaworowy o pojemności 3,9 l i mocy 85 KM przy 3000 obr./min pozwalał osiągać prędkość maksymalną 130 km/h.