W 1913 roku specjalnie dla Peugeota Ettore Bugatti zbudował mały samochód sprzedawany również pod nazwą Bebe. Po zaprzestaniu produkcji tego modelu w oparciu o jego założenia konstrukcyjne w latach 1921-31 wytwarzano małe auta o nazwie Quadrilette. Na początku lat 30. podstawowymi modelami firmy były 201 i 301. Seria 01 (201, 301, 401) została zastąpiona w 1935 roku serią 02 (model 402, 202 i 302). Po wojnie powstał model 203, a później 403. W 1960 roku zaprezentowano "404". Rok później pokazano kabriolet 404 zaprojektowany przez Pininfarinę. Auto napędzane 4-cylindrowym silnikiem o poj. 1618 ccm i mocy 72 KM rozpędzało się do 142 km/h. W 1962 roku Peugeota 404 w wersji cabrio wyposażono w 85-konną jednostkę napędową z wtryskiem paliwa.
Peugeot 404 1961 rok Francja
Armand Peugeot swój pierwszy parowy samochód zbudował w 1889 roku, a dwa lata później skonstruował auto z silnikiem spalinowym Daimlera. W 1902 roku zaprezentował model Bebe z silnikiem 758 ccm.
Auto Świat
Peugeot 404 1961 rok Francja