Pierwszą zmianę techniczną można zaobserwować pod maską, gdzie Pogea zamontował nową sprężarkę mechaniczną i przeprogramowaną jednostkę sterującą. Dzięki tym modyfikacjom moc widlastej "ósemki" wzrosła do 515 KM (380 kW), a moment obrotowy wynosi 750 Nm. Wymontowano elektroniczny ogranicznik prędkości, tak więc auto osiąga teraz ponad 300 km/h.
Do wyższych prędkości dostosowano także zawieszenie: o 20 mm obniżono prześwit i zastosowano sztywniejsze amortyzatory. Wszystko to współpracuje z 20-calowymi obręczami ze stopów lekkich, na których zamontowano opony 245/30 z przodu i 285/25 z tyłu.
Wszystkie wymienione modyfikacje nie odbiegają jednak od konkurencji. Pogea Racing oferuje coś więcej – przebudowanie przodu auta w stylu modelu CLS AMG. Za indywidualność trzeba zapłacić, cały komplet części dostępny jest za 12 tysięcy euro. Z drugiej strony Mercedes-Benz CLS kombi to unikat, który raczej nie pojawi się w produkcji seryjnej.
Galeria zdjęć
1/7 Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
1/7
Żródło: Auto Świat
Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
2/7 Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
2/7
Żródło: Auto Świat
Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
3/7 Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
3/7
Żródło: Auto Świat
Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
4/7 Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
4/7
Żródło: Auto Świat
Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
5/7 Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
5/7
Żródło: Auto Świat
Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
6/7 Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
6/7
Żródło: Auto Świat
Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
7/7 Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
7/7
Żródło: Auto Świat
Pogea Racing Cassiopeia: CLS w wersji kombi
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.