Od wielkich, luksusowych limuzyn począwszy, na małych, popularnych i tanich kończąc. Wszystkie poza Juvaquatre z 1938 r. cechowała konserwatywna konstrukcja i przeciętny, typowy kształt nadwozia. Anglicy złośliwie twierdzili, że Renault koncentruje się głównie na wymyślaniu nazw dla swoich samochodów (Monaquatre, Vivaquatre, Vivastella, Nervastella, Primaquatre), a nie na rozwoju konstrukcji. Oczarowany Peugeotem Dal'Mat z 1937 r. Louis Renault rozpoczął w 1939 r. prace nad modelem Primaquatre-Sport. Nadwozie tego samochodu wykonał Pourtout. Ten sam, który tworzył karoserię Peugeota Dal'Mat. Piękna, opływowa karoseria kryła jednak nadal przestarzałą mechanikę. Auto wyposażono w silnik o pojemności 2383 ccm rozwijający moc 56 KM przy 3300 obr./min. Samochód miał sztywne zawieszenie i mechaniczne hamulce. Ważył 1100 kg i rozwijał prędkość 125 km/h. Wybuch wojny przerwał produkcję modelu - wykonano tylko 24 sztuki.
Renault Primaquatre-Sport 1939
Renault w latach 30. produkował wiele modeli samochodów.
Auto Świat
Renault Primaquatre-Sport 1939