Reynard Racing Cars Ltd. powstała w 1974 roku, a założycielem spółki byli Adrian Reynard i Bill Stone, którzy zbudowali swój pierwszy samochód wyścigowy w 1973 roku.
Mała brytyjska firma z czasem stała się uznanym producentem samochodów wyścigowych, który na swoje konto wpisały wiele zwycięstw w wyścigach: FF2000, F3, F 3000, F Atlantic, IndyCar (dwa zwycięstwa w Indy 500), Champcar, a także w Le Mans.
Nowy Reynard Inverter nawiązuje bezpośrednio do swojego poprzednika I jest przeznaczony przede wszystkim do udziału w wyścigach 750 Motor Club Bike Championship w klasie C, w której biorą udział pojazdy napędzane silnikiem z Hondy Fireblade. Jest to czterocylindrowy silnik o pojemności skokowej 1,0 litra o mocy 131 kW (178 kW).
Nadwozie z tworzywa sztucznego lub z karbonu zbudowane jest na przestrzennej ramie rurowej. Jest tam miejsce dla kierowcy i pasażera, za którymi zamontowano silnik, który napędza tylne koła.
Renard Inverter stworzony został nie tylko do wyścigów, ale także może przemieszczać się po drogach publicznych.