Pomarańczowa aluminiowa skorupa wzmocniona włóknami węglowymi, mocowania kół jak w formule 1, dwa fotele, a dzięki wykorzystanym materiałom zaledwie 300 kg masy – tak prezentuje się lekki „dwuśladowy motocykl” RoadRazer. Auto wymyślił i zaprojektował duński projektant Mikkel Steen Pedersen.
Pod maską (a raczej w przedziale za kierowcą i pasażerem) dudni wysokoobrotowa jednostka Suzuki o pojemności 1,3 l. Miłośnicy motocykli znają ten silnik ze ścigacza Suzuki Hayabusa. Na potrzeby RoadRazera dodano oddzielne smarowanie z suchą miską olejową. Moc 129 kW (175 KM) przy 9.800 obr./min i moment obrotowy 132 Nm przy 7.000 obr./min wystarcza lekkiemu pojazdowi, by mógł osiągać setkę w 3 sekundy. Mocny silnik współpracuje z 6-stopniową półautomatyczną skrzynią biegów, sterowaną za pomocą manetek pod kierownicą (sprzęgła używa się wyłącznie przy redukcji biegów). RoadRazer ma 3420 mm długości, 1800 mm szerokości i 1170 mm wysokości, wartość rozstawu osi to 2280 mm, a prześwitu jedyne 75 mm. Obręcze kół ubrano w rozmiar 215/50 R 17.