Roush 427R bazuje na seryjnym modelu Ford Mustang GT z wolnossącym 8-cylindrowym silnikiem o pojemności 4,6 l, który dysponuje mocą 221 kW (300 KM) i momentem obrotowym 320 Nm. Klienci mogą wybierać pomiędzy nadwoziem coupe i kabriolet.
Po ingerencji spółki Roush Performance pod maską zaszły zasadnicze zmiany. Tą najważniejszą jest zamontowanie sprężarki mechanicznej, z czym związana jest również zmiana kolektora dolotowego, systemu chłodzenia oraz układu wydechowego. W wyniku prac modyfikacyjnych uzyskano 320 kW (435 KM) i 542 Nm.
Do modyfikacji silnika nawiązują zmienione nastawy podwozia, które otrzymało nowe sprężyny i amortyzatory. Standardowo Roush 427R poruszać się będzie na 18-calowych kołach, za dopłatą można wybrać 20-calowe obręcze.
Od standardowego Mustanga GT Roush 427R odróżnia się również zmienionym wyglądem nadwozia. Nowy charakter nadały autu nowy przedni zderzak, zmieniona atrapa chłodnicy, tylny zderzak, trzyczęściowy spojler na krawędzi bagażnika oraz obudowy tylnych okien bocznych w wersji coupe.
Galeria zdjęć
Roush 427R: więcej mocy dla nowego Mustanga
Roush 427R: więcej mocy dla nowego Mustanga
Roush 427R: więcej mocy dla nowego Mustanga
Roush 427R: więcej mocy dla nowego Mustanga
Roush 427R: więcej mocy dla nowego Mustanga
Roush 427R: więcej mocy dla nowego Mustanga
Roush 427R: więcej mocy dla nowego Mustanga
Roush 427R: więcej mocy dla nowego Mustanga