.. lody - w zależności od pory dnia oraz pogody. Już wówczas, jak to podkreślał później, uczył się rozpoznawać tytułowe oznaki, dzięki czemu wyprzedzał konkurencję, nawet jeśli dysponowała dużymi i ładnymi stoiskami. Zarabiane w ten sposób pieniądze pozwoliły mu na wzbogacenie swego wykształcenia o kursy nieobjęte szkołą podstawową, a potem średnią. Po ukończeniu tej drugiej podjął kilka mniej lub bardziej udanych prób działalności handlowej, ale dopiero skupienie się na jednym wycinku dynamicznie rozwijającego się rynku domowych urządzeń elektrycznych dało impuls do prawdziwego biznesu. Nabył na aukcji zbankrutowane przedsiębiorstwo posiadające patent na konwertery (transformatory) umożliwiające zasilanie z gniazdka bateryjnych odbiorników radiowych. Powstała nowa firma Galvin Manufacturing Corporation wkrótce zaczęła szukać nowych nisz rynkowych, w czym prym wiódł sam założyciel - wkrótce rodzinny zarząd firmy zlecił mu zajmowanie się tylko tworzeniem idei. W ten sposób w roku 1934 powstał pomysł samochodowego radia montowanego w desce rozdzielczej i zasilanego z instalacji samochodowej. Pierwsze takie radio (na fot.) stworzono na bazie produkowanego przez Galvin Corp. radia stacjonarnego Victrola, które ze względu na mobilność nazwano Motorolą. Nieprawdopodobny sukces, jaki odniósł ten produkt, sprawił, iż firma w roku 1940 przyjęła oficjalnie taką samą nazwę.
Rozpoznaj oznaki
Jeden z najbardziej predestynowanych do bycia określonym mianem urodzonego biznesmena ludzi na świecie, już mając 10 lat, prowadził własny biznes: sprzedawał popcorn na stacji kolejowej w rodzinnym Harvardzie. Błyskawicznie pojął reguły kierujące rodzajem popytu i zaczął oferować także kanapki, hot-dogi i.